Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Membru Bizoo de 15 ani.
0
0 stars: Fara rating
0 pareri

Avocat logistica

0 stars: 0.00 din 0 pareri

300 lei Lei
Out Of stock
Descriere
Cabinet de avocatura Costin Patraulea

Avocat logistica Costin Patraulea

Biroul nostru este specializat in litigii ce pot interveni intre case de expeditii, transportatori, beneficiari de transport.

Pentru detalii relevante privind activitatea noastra in acest domeniu, va rugam sa citi mai jos articolul aparut in revista Cargo Bus.

Revista Cargo & Bus - Anul XVI, Nr. 178, martie 2011

Dupa o scurta cariera juridica in administratia publica centrala, avocatul Constantin Patraulea a fost timp de 10 ani consilier juridic al Grupului Elvila. In 2007 si-a intemeiat propriul sau birou de avocatura, iar acum, dupa patru ani, ne vorbeste despre activitatea sa ca avocat de afaceri specializat inclusiv in dreptul transporturilor.

Ati fost seful compartimentului juridic al Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare, iar mai apoi consilierul juridic al Grupului Elvila. Ce influenta a avut detinerea acestor functii asupra carierei dumneavoastra de avocat?

Este cert ca nu poti reusi in aceasta meserie fara anumite calitati, cum sunt creativitatea si puterea de convingere. Dar, la fel de adevarat este ca avocatura, prin valorile umane imense pe care le apara, necesita mai mult timp pentru desavarsire decat alte profesii. Pentru mine, CNVM si Elvila insumeaza 12 ani de experienta, care acum se continua cam in aceeasi parametri, sub titulatura de avocat.

Piata de capital, productie de mobila si acum transporturi. Nu este o diferenta prea mare intre aceste domenii pe care le acoperiti?

Din perspectiva avocatului diferenta intre domenii o fac reglementarile si legislatia specifica. Din acest punct de vedere intre piata de capital si transporturi exista o mare diferenta pentru ca in timp ce in piata de capital au fost introduse reglementari masive intre 1995 si prezent, concomitent cu un control strict al mediului de afaceri, transporturile au avut mult mai putine interventii in mediul de afaceri, raporturile intre participanti fiind stabilite in mod traditional pe baza contractelor dintre parti.

Considerati ca exista o carenta de reglementare in domeniul transporturilor?

Nu, nu putem vorbi de o carenta de reglementare. Este un domeniu cu reguli internationale bine stabilite intre participanti, unde nu se face simtita necesitatea interventiei statului. Cred ca mai degraba putem vorbi de carente care tin de persoane si care afecteaza sistemul decat de carente de sistem.

Credeti ca exista carente care afecteaza sistemul nostru, al transporturilor?

Sunt carente care afecteaza mediul de afaceri in general si nu pot sa nu remarc o recrudescenta ingrijoratoare a incidentelor de plata. Aceste probleme sunt asemanatoare celor aparute pe fondul crizei politice din perioada imediat urmatoare anului 1990, cu diferenta ca acum se profita de criza economica.

Ce se poate face, daca se poate face ceva?

Aici statul trebuie sa intervina energic pentru ca nu se mai poate lasa la nesfarsit pe seama organelor de politie ca sa stabileasca daca incidentul de plata este de natura penala sau este de competenta instantelor civile. Este o problema care necesita o reglare prin legislativ, este nevoie de criterii precise care in acest moment nu exista, este nevoie de vointa politica in acest sens.

De ce ar fi statul interesat intr-o problema aparent minora?

Problema este departe de a fi una minora, este extrem de grava si are consecinte la nivelul intregii societati. Aici gravitatea nu sta in valoarea unei singure actiuni de neplata cu rea credinta, ci in frecventa cu care se repeta aceste actiuni, cu totul ingrijoratoare in acest moment.

Mai multe detalii pe siteul www.costinpatraulea.ro.
Date de contact:
0723 28 21 29
avocatpatraulea&gmail.com
Trimite mesaj
Din Gura in Gura